کنکور - آزمون کارشناسی و ارشد

کنکور، آزمون ورودی دانشگاه و کارشناسی ارشد

کنکور - آزمون کارشناسی و ارشد

کنکور، آزمون ورودی دانشگاه و کارشناسی ارشد

مهارت های موفقیت در تحصیل و کنکور

مرتضی جعفری

آشنایی و به کارگیری مجموعه فنون و روش‌هایی که منجر به فهم بهتر مطالب درسی و پیشرفت و موفقیت تحصیل می‌شود را مهارت‌های موفقیت می‌گوییم.

ادامه مطلب ...

گفنگو با نفر اول کنکور کاردانی به کارشناسی + راهکارهای موفقیتش

سرکار خانم مرضیه باقری از آن  گروه انسانهایی است که به جای ایستادن و تماشا کردن موفقیتی دیگران ، با همتی بلند و اراده تحسین برانگیز از پله های موفقیت  بالا می روند …

او در جریان کنکور سراسری ورود به دانشگاه ها تجربه ناخوشایندی  با یک جی5 غیر واقعی داشته و در کنکور سراسری موفقیت  چشمگیری  نداشته است ، اما با شناسایی نقاط ضعف و تلاشی در خور ستایش رتبه اول را در آزمون سراسری کاردانی به کارشناسی ( رشته مدیریت بازرگانی ) کسب کرده است و رشد خیره کننده ای  در یادگیری زبان انگلیسی نیز به دست آورده است.او اکنون به الگویی مثبت و زبانزد از تلاش و موفقیت  در میان همقطاران خود تبدیل شده است .

ادامه مطلب ...

مهدی شادکار – دانشجوی عمران دانشگاه تهران

من حدود 4سال پیش با جی 5 آشنا شدم قبولی در دانشگاه را مدیون جی5 هستم من موفق شدم مشکل تنبلی خودم را با جی5 حل کنم چون وقتی پای جی 5 می شینم دیگر حالیم نیست همان طور ادامه میدهم مثلاً یکبار 11شب نشستم و تا 2 بامداد مشغول بودم جسماً خسته شده بودم و 

ادامه مطلب ...

جی۵ (جعبه لایتنر) چطور به ایران آمد؟

برای اولین بار در سال ۱۳۷۵ محصول تلاش دانشمندانی چون لایتنر، ابینگ هاووس، اسکینز، گاترین و… توسط مهدی مالکی نژاد تکامل یافته و با نام جی ۵ در ایران توزیع شد. جی ۵ دارای گواهینامه ثبت اختراع ۳۱۳۵۰ از سازمان ثبت اسناد جمهوری اسلامی ایران است.

http://fa.wikipedia.org/