کنکور - آزمون کارشناسی و ارشد

کنکور، آزمون ورودی دانشگاه و کارشناسی ارشد

کنکور - آزمون کارشناسی و ارشد

کنکور، آزمون ورودی دانشگاه و کارشناسی ارشد

مهدی شادکار – دانشجوی عمران دانشگاه تهران

من حدود 4سال پیش با جی 5 آشنا شدم قبولی در دانشگاه را مدیون جی5 هستم من موفق شدم مشکل تنبلی خودم را با جی5 حل کنم چون وقتی پای جی 5 می شینم دیگر حالیم نیست همان طور ادامه میدهم مثلاً یکبار 11شب نشستم و تا 2 بامداد مشغول بودم جسماً خسته شده بودم و 

چشمهایم می سوخت ولی چون لذت می بردم دلم نمی آمد کاررا رها کنم وبه نظر من این بزرگی مزیت جی 5 است مشکل تنبلی و بی حوصلگی آدم را حل می کند و حالا هم در دانشگاه با آن عربی و شعرهای باباطاهر را حفظ می کنم یک آبجی کوچک دارم که او آنقدر جی 5 را دوست دارد که در کمد می گذارد و قفل می کند که دیجگران سراغش نروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد